2014-09-10 21:46 | TÉMA: Közösségi szerveződések

Az Átalakulás Összefoglalása; közösségi fázisai, feladatai, megvalósításra jelentkezés. Oktatástól az Emlékeztetésig


 

 

Már több írásba beraktam ezt az információt, de úgy érzem, még mindig szükséges, hogy rezegjen több oldalról:

2013-ban 

Shana:

„…Az elsődleges alapfogalom, ami jelenleg VÁLTOZÁSBAN van:

"Ki kinek mit tanít?",

tehát egy kétirányú folyamaban vagyunk, ahogyan fordul az emberiség tudatossága, ennek az alapja maga az oktatás ÚJ nézőpontja.

Ezt nem mi (kisemberi szinten) találjuk ki, már kitaláltuk, most csak kezdünk hozzá összerendeződni és hívjuk elő, hozzuk be, és kezdjük el megvalósítani.”

 

 Shana:

 

A kétirányúság azt jelenti nálam, hogy egyrészt a felnőttek tanulnak a beszülető gyerekektől,

 

mert ők még látják, tudják, átlátják az Egészet, ami a felnőttek rendszerében már le van zárva, tehát a felnőtt rajtuk keresztül kezd és tud emlékezni, az által, hogy őket megfigyeli, együtt van velük nyitottsággal, tehát kifejezetten a tanulási, emlékezési szándékkal...

 

A másik oldala a folyamatnak,

 hogy mi mire is „tanítjuk” a gyerekeket”.

A mi feladatunk valójában csak annyi, hogy a fizikai világunkban segítsük az eligazodásukat,

 és a legnagyobb figyelemmel ismerjük fel, hogy melyik gyermeknek mire is van szüksége,

 milyen háttértámogatásra, eszközökre, információkra ahhoz, hogy azt tudja egyre inkább kibontakoztatni, amivel valójában beszületett a lélek, amilyen tervekkel jött.

 Mára már ott tartunk többen, hogy semmiféle korosztályi besorolást sem látunk fontosnak, azt sem, hogy legyen egy általános sablon (mint ami jelen pillanatban van bolygó szinten), hogy milyen korcsoportnak milyen alapinformációkkal kell rendelkeznie. Írás, olvasás, matematika, stb… hanyadikban mi az alapkövetelmény, alap műveltség szintű sablon elvárások mindenkitől… stb…

 

Maga a követelmény is teljesen eltűnik, mint fogalom, hisz megfordul a folyamat, és minden egy nagy „kísérletezéssé”, játékos felfedezéssé válik a gyermekek számára, bármilyen témáról legyen is szó, ők választják meg, azt is, hogy egyénileg, vagy csoportosan szeretnének inkább belemerülni, vagy mikor kivel szeretnének az adott témákban kapcsolódni, és kitől mit szeretnének hozzá beintegrálni.

mi feladatunk az étlapot felmutatni, és ők választanak, és a további feladtunk az eszközöket és segítséget biztosítani nekik hozzá minden módon, hogy kiteljesedjenek az adott kérdéskörökben

Van még több része is a csomagnak.

Az átmeneti időszak, attól függően, ki hol tart, akár felnőtt, aki visszafelé halad önmagában (önismeret--felébredés-emlékezés), akár a gyerekek részről, attól függően mennyire távolodott már el a valódi céljaitól, vagyis a valódi önmagától.

 Tehát mennyire esett már ki a jelenlegi rendszerbe, és az mennyire darabolta őt szét…

visszafelé haladás, az emlékezés minden tudati rétegnél más és más segítséget kíván, nem lehet lépcsőket kihagyni visszafelé sem.

 Ezért mentem végig iskolapéldaszerűen a visszafelé haladásban, és az átfordulásban, közben rögzítve, hogy milyen tudati lépcsőn, milyen minőségeket hív elő az ember, ami nélkül egyszerűen nincs továbblépés visszafelé, hogy jól felismerhetőek és tudatosak legyenek a lépcsőfokok, tudat és lélekfejlődési fázisok, amin keresztül mindenkit kísérnek majd a segítők visszafelé  önmagukba.

Az adott lelki, tudati fázisban levők, az emlékezésük adott pontján valók azonos érdeklődéssel fognak bírni, és azonos minőségek előhívásán gyakorlatoznak, akár tudnak róla akár nem…

Így őket is lehet akár szervezettebb együtt mozduló, együtt dolgozó (öntanuló-emlékező)csoportokba rendezni, ha ezt az igényt érzik… …

 Fontos, hogy minden lelki és tudati fázis fejlődési szakaszban csak és kizárólag az tud valós segítséget nyújtani bárkinek, aki azon a lélek-tudat fejlődési fázison már túlhaladt önmagán belül. 

Így fognak majd hamarosan a valós segítők a helyükre állni, hisz amin már valósan túlhaladtál, azt felismered, abban már tudsz együtt érző, valós támogatást nyújtani minimum a saját példádon keresztül.

Ez valójában ugyanaz a minőség, mint ahogy a gyerekeket megfigyeljük és másolva tanulunk tőlük, a felnőttek visszafelé haladásában is ugyan ez működik, tehát megfigyeli, együtt él, együtt mozog azokkal, akik már az adott lélekfejlődésen túl vannak, és másolva, megfigyelve egyszerűen képes lesz emlékezni rá önmagában…

Sok modell került kidolgozásra szellemi vezetés által, ahol eljátszatták velünk a különböző tudati fázisokat, nem csak az egyedit, hanem az egész bolygó szintű, emberiség szintű tudati váltást…

 

Ennek alapvetően 3 nagy fázisa, fordulási, felállási fázisa van, és azon belül vannak adott minőségek, amik a támasztékot adják a tudatnak…

Olyan, mint ahogy a pici baba elkezd a fekvő helyzetből először csak forogni, majd négykézlábra állni, majd felállni és önmagában megállni a térben, minden külső kapaszkodó nélkül.”

 

Amit még fontosnak érzek,

 Ma 2014.tavasz, ahova azóta eljutottunk a társainkkal.

 A gyakorlati megvalósítás kérdései:

 

Oktatással kapcsolatban:

1. Félelem volt a tankötelezettség miatt. Hogy levadásznak jogszabályokra hivatkozva, ha nem megy be a gyermekünk a központi iskolarendszerbe...:

 

erre megoldás ugyan az, mint az "egyedivé válók" körfórumánál:

Egymásnak, egymásról állíthatunk ki papírt, ami az Egyediséget bizonyítja.

Kik a valódi Hitelesek? Hogyan Hitelesítjük Egy-Mást? Fizikai aranyfedezetből az Arany frekvencia fedzetere

 Kik a Valódi Hitelesek, Hogyan Hitelesítjük EGY-MÁS-t. Külső Értékmérőről a BELSŐ ÉRTÉKMÉRŐRE ÁTFORDULÁS ez történik MOST! Fizikai aranyfedezetről a az Arany Frekvencia Fedezetre

 

Ezt ugyan így át lehet emelni a gyermekekre is.

Természetesen számunkra erre nem lesz szükség, de ezt el tudom képzelni egy

"átmeneti papírozási időszaknak" , hogy jól látható legyen, hogy ki mit választ, minek hisz, mit fogad el hitelesnek.

Ilyen formában az általunk kiállított "bármilyen papír az illetőről", vagy a gyermekről sokkal erősebb és stabilabb és hitelesebb, mivel valós képességekről szól...

De ez csak egy játék, persze, ez csak a befelé jövők számára lehet egy erősen látható, kézzel fogható bizonyíték... 

 

2. Azt is láttuk még, hogy a jelenlegi élethelyzetben, családi modellekben nem tud megvalósulni ez a fajta kinyílás.

Közösségi szerveződések

Vagy a régi-szülői minta szerinti családi közeg és hely van, vagy megtörténik a nyílás, az viszont magával hozza a területi átrendeződést is.

Magyarul költözéssel jár.

Tehát ezt az tudja valósan meglépni, aki képes esetleg elengedni a jelenlegi ingatlanhoz, helyhez való ragaszkodást, a jelenlegi családmodell struktúrához való ragaszkodást.

/Erre már kidolgozásra került, a HELYÜNK A TÉRBEN anyag, ami azt mutatja be, hogy melyik kapcsolódási és tudati fázisban, kikkel hol, hogyan kapcsolódunk, az hogyan határozza meg a jelenlegi és a változások alatti fizkai helyünket is a térben./

Nem lehet valósan kiemelni az "oktatást" és úgy csinálni mintha az változna, és ott szabadságot kivívni, miközben az összes többi elem marad a régi program szerinti.

Új közösségi terekbe beköltözést, összeköltözést, egy területre költözést látunk megoldásnak. 

Itt ismét felmerült, hogy ha kiveszem az iskolából a gyereket, akkor az új helyen be kéne íratnom?

NEM!

Pont ez a lényeg, hogy ahogy elköltözik az ember a régi program szerinti térből, és átemelődik egy nyitottabb közösségi térbe, területre, ott egész egyszerűen nem történik meg a beiratkozás a régi rendszer szerinti helyre. (Senki nem fog több száz, több ezer gyereket kergetni az országban, hogy na de hova tűntek... )

 

3. Akiknek az a félelme, hogy ha nincs a régi rendszer szerinti igazolt valamilyen végzettsége, akkor mi lesz így a gyerekből, miből fog megélni, és mit fog dolgozni kérdésre:

 

Aki előhívja a saját egyediségét, az nem lesz többet semmilyen régi rendszer szerinti úgy nevezett alkalmazott, hisz saját maga vezetője, saját magjából azzal foglalkozik, amit előhívott, ami a szenvedélye, életfeladata.

Azokkal rendeződik össze szintén egy közösségbe, csoportba, akikkel ezt leginkább együtt tudja kibontakoztatni. Ez egy együttműködés, és nem pedig egy munkáltató-munkavállaló rabszolga mód...

Erre nagyon sok élő példa van már, pl a német srác videója, aki sosem járt iskolába... vagy Mado példája, aki kivette a gyerekeit az iskolarendszerből, és azóta már felnőttek és sikeres, teljes értékű önálló "vállalkozók"...

 

4. most nem jut eszembe több kétség... ha volt még valami, akkor dobjátok ide... szedjük össze.. persze ha szükség van rá... 

 

lehetne egy olyan gy.i.k.-et létrehozni, ahova az összes általános hitrendszerek szerinti félelem sablont összedobáljuk a mátrixból, és mindre megadjuk röviden, tömören a választ a gyakorlatias, praktikus választ, azok alapján, akik már képesek voltak átlépni az adott félelem, akadály-korlátaikon.

 

5. Ami kidolgozásra vár: 

 

A gyerek és felnőtt-gyerekek számára felmutatható "ÉTLAP": 

 

Ehhez is azt tudnám elképzelni, hogy országos szinten gyűjtenénk egybe azokat az un. "tapasztalat" megosztókat, felnőtteket, akik vállalnák akár gyerekek befogadását csere-berébe, rövidebb, hosszabb időre.

Vagy először skype-os kapcsolatfelvétel az adott téma-megosztóval, majd személyes találkozás, azokkal a csoportokkal, akiknek ugyan az az érdeklődési körük, majd a legvégén akár beköltözés egymáshoz... (igen, talán így, ilyen sorrendben van értelme)

 

Ehhez lehetne használni az egyedivé válók körfórumot, mint előkészítőt, ahonnan a kikerültek már tényleg valósak lennének, és mondjuk már nem "ütnék-vágnák" energetikailag tudattalan mintákból kifolyólag a hozzájuk kapcsolódó gyerekeket... 

 

Tehát az étlaphoz felhívás kifelé:

Várjuk azok jelentkezését, aki hajlandó lenne bármit megosztani a tapasztalásra váró gyerekekkel!

Cserébe ezért mondjuk tőlünk, -SzívTudat Központ - vagy pl. tőlem kaphatnák azt a segítséget, amit én tudnék adni.

De ha ezt kinyitjuk, és nem "személy-személy", "adok-kapok" energiacserébe gondolkodunk, hanem közösségi, vagy akár országos szinten, akkor ott nincs mérlegelés, hogy ki mennyit ad bele, és mennyit vesz ki, mert az egyedi-megosztók nem összehasonlíthatóak egymással...

Ezért is EGYEDIEK!

Mérlegelés, összehasonlítás csak és kizárólag a teremtés szövet-fonák oldalon, a személyiség-másolatok között lehetséges.  Verseny az azonos, hasonló másolatok között.

Ezért értelmét veszti a bármilyen mérlegelés, leginkább a pénzben kifejezett veszti teljesen értelmét.

Sőt, akinek semmi mása nincs jelen pillanatban, amit önmagából felmutathat, csak anyagi-java, azok állnak valójában a sor legvégén, az a legkevésbé értékes számunkra, hogy úgy mondjam, mivel vele van a legtöbb probléma még, a legtöbb munka, és ők igénylik a legtöbb segítséget bárkitől is... 

 

6. A SzívTudat Központ indulása 2014. tavasz

 

Főcím: 

A Lélek és a Tudat evolúciós folyamatai 

gyakorlatiasan a 3. dimenzióból a 4.dimenzión (átalakulási időszak) keresztül az 5. dimenzióig.

Ennek a teljes folyamatának minden fázisán mentem végig az elmúlt 9 év alatt, aminek kihagyhataltan tudati és lélekevulóciós lépéseit itt a Szívközponton nyomon követhetitek folyamatában és tematikusan.

hamarosan elkezdem leírni a vázát...(ha lesz hozzá segítségem... )

 

Ebből jól láthatóvá válik, miért nem kell már azt "tanítani" senkinek, amit eddig...

 

Mivel nem erre az információkra van szüksége az embereknek innentől kezdve.

Hogy megértsd milyen átalakulásban vagyunk, javaslom az alábbi hanganyagokat meghallgatni:

Média tár

 

 ÁTALAKULÁSI IDŐSZAK szükségletei közösségi, kollektív szinten érzékelve:

 

1. Oktatás

 A jelenlegi oktatási intézmények szerepe megváltozik az átalakulási időszakra, és nem a gyerekek fognak oda bejárni, hanem mondjuk a szüleik. 

Számukra olyan dolgokat, információkat kéne majd adnunk, amik jelen pillanatban még csak azoknál vannak ott, akik behozták és előhívták az ÁTALAKULÁS, EMLÉKEZÉS információit az elmúlt 20-25 évben.

 

A szülőket saját magukra kéne első sorban emlékeztetni.

Ennek egyik segítő-oktató eleme például a Galaktikus Történelem többek között.

Tehát nem a földi történelem tanítása a lényeges innentől , hiszen az töredezett, így teljesen hasznavehetetlen torz információkkal van tele, ami inkább elterel, összezavar, mint, hogy Rendet rakjon bennünk és segítse az Emlékezést Mag-unkra.

Fontos a kinyílás, és tágabb megismerése a saját történetünknek nem csak a jelen élethez kacpsolódan, hanem nagy-lélekszinten, akár kozmikus léptékekig.

Ebben azok tudnak segíteni, akik a sajátjukra már emlékeznek a galaktikusból vagy visszajutottak önmaguba, az eredetmagukig.

A  galaktikus információkat, anyagot Dr. Czeizel Beatrixék hozátk be. De nem maradunk itt meg, hanem csak annyi időre tesszük magunkévá, amíg a saját emléktára kinyílik az embereknek, majd szépen zárhatják is be.

Ezt a nagylélekszintű emlékezést természetesen más módokon is megélhetjük, de ahogy haladunk a Valóság irányába kollektív tudatokként, így egyre inkább a legkisebb energia befektetéssel próbálunk a legtöbbet kihozni mindenből.

Tehát a legegyszerűbb, leggyorsabb, és leghatékonyabb megoldásokat keressük, és olvasztjuk egybe, egységbe, hogy mindenkinek elérhető legyen ALAPJOGON!

Tehát ez a fajta úgymond "oktatás" szerű egy átmeneti időszak lenne szintén, kb 10-15 év talán..( ? ) 

 

Mit jelent, hogy ALAPJOGON JÁR a BOLYGÓ MINDEN LAKÓJÁNAK AZ ÁTALAKULÁS MINDEN SEGÍTŐ FÁZISÁNAK INFORMÁCIÓJA?

Amilyen segítő információk, tudások, átmenetet segítő technikák behívásra, kidolgozásra kerültek az elmúlt 20-25 évben, jelen pillanatban csak üzleti alapon elérhetőek, és csak azok számára, akik képesek megfizetni.

Ez a spirituális biznisz.

Valójában ezek az információk, tudások, technikák, segítő módok mindenkit alap jogon illetnek meg, hisz erre mindenkinek szüksége van.

Akik ezeket az információkat előhívták, behozták, a saját érdekük is, hogy mindenkihez alap jogon jussanak el ezek az információk.

 

Ahogy egyre többen ébrednek fel, és egyre többen lesznek képesek egyedivé válni, így egyre kevésbé lesz értelme annak, hogy egymástól eltikoljunk információkat, egymásból éljünk, hogy csak üzleti alapon adjuk át egymásnak ami nálunk van.

Ez az ÁTALAKULÁS egyik legkényesebb fázis része, ahol minden egyes embernek, léleknek, tudatnak szerencsés lenne saját egyéni érdekeit kiszélesíteni a közösségi szolgálat szemléletbe.

 

Mondjuk itt lehetne egy váltás, csere az eddigi pedagógusok és az eddigi információkat átadók és az Átalakuláshoz szükséges információk, és azok valódi tanítói között.

Mert bizony már inkább többeknek van szüksége ezekre az információkra, és egyre kevesebbeknek a régi rendszerére.

Így ha ez válik fontosabb kollektív-közösségi szükségnek, akkor ezeket kéne átadni ingyenesen, államilag finanszírozva, vagy legalább is lehetőséget, és teret kaphatnának ingyen az ezeket az információkat átadó tanítók.

/persze ezt mind tudjuk, hogy a jelenlegi "hatalom szerűsgének" nem igazán érdeke ez egyelőre/

De ettől itt nem állunk meg, mivel a jelenlegi vezetők tudatossági és rezgés szintje messze alulmúlja azokét, akik az elmúlt 5-10-25 évben a tudatosodással és rezgésemeléssel, szívközpontba bejutással, tudatos teremtéssel voltak elfoglalva.

Ebben a tudatosságban nem kívülről változtatunk, és nem a régi rendszerünkön, hanem egyrészt arról leválunk, elhagyjuk, így csökken a rendszer energetikai támogatottsága, másrészt újakat írunk magunknak, amik mivel magasabb frekvencián rezegnek, átírják a régi rendszereket.

A vezetőket sem kint váltjuk le, tüntetéssel, ellenkezéssel, hanem magunkon belül vesszük vissza tőlük a hatalamat, ami által energiával láttuk el eddig őket.

Tudatosságban és az Átalakulásban így megyünk, így haladunk és ide fog majd egyre több társunk befordulni, felbéredni.

Így írjuk át valósan a világunkat, így az oktatást is többek között.

 

 

2. Energetika, 

minden régi-ezterikus energetikai tanítási mód helyett teljesen leegyszerűsített 

figyelem-érzékelés gyakorlatozás. (ennek volt az alapja a reconnection), amiből csak a lényeget vesszük ki...

Ehhez hozzáadva a befelé-lefelé figyelem gyakorlatozását.

Mivel az eddigi energetikaigyógyító rendszerek mind hierarchikus mentális redszerben épülnek fel, és mentális szimbólumrendszerbe ágyazottan működtették eddig, ezek a csatornák már bomlanak le, mivel a hozzájuk kapssolódó mentális információk a 3-4. dimenzós mátrixba kötötten vannak jelen a térben. Mivel ezek a csoportotudatok, terek zárulnak, így már midnenféle régi rendszerű energetikai rendszer tanítása értemét veszti. Vége! 

Ilyenek lehetnek péládul a legismertettebbek, mint a Reiki rendszere, szimbólumai, Prana Nadi rendszere, hierarchiája, szimbólumai..stb...

 

3. Egyedi-hitrendszer, mátrix bontás,  leválás például théta technikával.

Az egyedi tudatalatti programok tudatosítása... ezt is lehet nagyban, csoportosan végezni, akár az "oktatási" intézményeket használva erre.

Ennek az alapja a théta lehetne, de szintén nem abban a formában, ahogy rendszerként felépül, hanem csak és kizárólag a tesztelés-tudatosítás kivéve belőle, mint eszencia, amíg szükséges és a Tudat-Tiszta-Fénye által már kapcsolódik is le az illető az adott mátrix részekről és csoportutatokról.

Természetesen ha meg van a tudatosítás, megértés, és az, amit előhívott helyette.

 

  1.  Mozgás.

Szintén az össze eddig ismert mozgás forma helyett a szabad mozgás, és a belülről kifelé, az energiák által történő mozgás formák.

Test-Tudat. Egészség. Mozgás.

Ennek egyik kidolgozott anyaga például: Bemozgatás az Élet Áramába... (ami gyakorlatilag kiváltja a reconnection visszakapcsolását is), mert itt az egyén saját maga a saját TUDATA FÉNYÉVEL saját maga végzi egyrészt a visszakapcsolást, Valójában Újra Rajzolja a Saját Testét a a TUDAT FÉNYE által, és a Teljes gömbvalóságával való összekapcsolódást, miközben az összes kettősség elkezd átíródni minden síkján.

 

Kapcsolati-dinamika mozgások, játékos formában:

Ennek 3 fázisa van.

Eredetmag-, lélekcsaládok szerepe az ÚJ teremtésben, új szerveződési formák

Teljesen más a kapcsolati dinamika a poláris, majd a duális, majd a szívtér gyakorlatozók között. Ezek szintén kihagyhatatlan tudati fázisok, egymásra épülnek  a Tudat testtel együtt történő felállásában, a tengelybe állásban.

 

 

5. Rajz mint segédeszköz a Tudat kettősség-kiegyenlítésére, az egységlátás, egyben látás gyakorlásához.

A bal agyféltekés rajz oktatás (negatív tudat állapot 3.d.), a jobb agyféltekés rajz volt a következő fázis, ahol fordult a tudat figyelme, bal agyfélteke kontroll elengedése gyakorlatozás (4.d-s tudat állpot), majd ma már jelen vannak az előhívot 5.dimneziós tudat állapotba átsegítő technikák, ilyen plédául a szimmetria-rajz, energiakulcsok, lélek-firkágatás... stb (részletesen később)

 

6. Az eddigi 3.dimneziós technikák technológiák, analitikus tudások információk, Tudományok integrálása

 

Kérdésként merült fel, hogy mi lesz az eddigi információinkkal, technológiákkal, ismeretekkel.

 

Az ÁTALAKULÁS-ban ÚJ ÉRTELMET nyernek az eddigi tematikus Tudományágak, ismereteink.

Elindul az Át-Emelésük, Át-Minősítésük, Át-Fordításuk ezeknek a szervetlen információknak, és tudásoknak szervesen Összeadódó módon, Kreatívan.

 

Ebből is látható, hogy nem kicsiben gondolkodunk, és ezt nem fejben találja ki az ember...

Ez egy nagy közös projektje azoknak a beszületett valódi "tanítóknak", segítőknek, akik ezért jöttek, ezért születtünk be.

 

Aki magára ismer, annak van vele dolga.

Most rakjuk le már a valós fizikai alapokat is.

És most írom ki először nyílvánosan.

Sok része van még, de ezek azok az elemek, információk, és segítők, akik a nagy-közösségi átalakuláshoz hívtak elő eddig magukon keresztül.

Amik bizony kihagyhatatlan fázisok.

 

Tehát még egyszer:

 

Van az eddigi fonák-teremtés szövet oktatás, és mi meg már a Teljes Átalakulást fogjuk át Egyben, ami ehelyett van és lesz az elkövetkezendő jó pár évben.

 

Jó csócsálgatást, emésztgetést...

 

Ha valaki túl utópisztikusnak érezné, vagy túl sci-finek, akkor még nincs vele dolga.

Minden rendben van.

Mi itt vagyunk az anyaggal és addig is csináljuk azokat a részeket, amikre már van lehetőség és együttműködő, emlékező társak, akik magukra ismernek benne. 

 

szeretettel

 

Shana

 

és a SzívTudat Központ mag-csapata

 

ha bármiben szeretnél velünk együttműködni, kérjük jelentkezz a szívkozpont@gmail.com címen.


UPDATE command denied to user 'szivtuda_szives'@'localhost' for table 'egysegtabla'