SzívTudat Központ - A saját forrásgenerátorotok újraindítása 1. rész: Ha fáj, szorít a mellkasod, szúr a szíved, mit tehetsz. Segédlet.
 

  Az eredeti forrás itt érhető el:

 

http://www.szivkozpont.eoldal.hu/cikkek/kristalyhalo-atkotes-struktura-kodok/a-sajat-forrasgeneratorotok-ujrainditasa-1.-resz--ha-faj--szorit-a-mellkasod--szur-a-szived--mit-tehetsz.-segedlet..html

 

Előzmény:

 

Szívek nyílása

Oktatás, memorizálás, és a

kristálycsakra tudásunk információs hálóján keresztüli tudás elérés:

 

Többen jelezték a napokban , hogy erős nyomást, szorítást, prést éreznek a mellkasukban, szívinfarktus gyanus tüneteket.

Az alábbi írás nekik szól innen a szívközpontból, a szívtudat központból

 

A szív és mellkas tájéki testi tünetekhez talán Anett Petrik adhatna a leghitelesebb segítő visszaigazolás információt, aki a múlt héten a 14 éves kislányát ezért hozta el hozzám, mert már hetek óta a szíve körül nagyon erős nyomás, fizikai fájdalmak voltak, ami már ijesztővé vált. 

 

Az első pár óra alatt, amíg együtt dolgoztunk, már megszűnt a nyomás, és megértés született sok szinten, miért érezte ezt, megtanulta ő is, és a család többi tagja is -húga és anyukája, akik még jelen voltak- hogy minek a következménye az amikor már fizikai szinten is érződik, és hogyan tudják saját magukat, hova visszatanítani, vissza tágítani, és majd hogyan tudják egymást segíteni otthon, hogy meg is tartsák együtt ezt visszatágult állapotukat, egészen a kristálycsakrájukig, a magasabb rendű szívcsakrájukig, a csecsemőmirigyig. 

 

Ami fontos, hogy első körben a mondhatni kozmikus anyai beölelő energiámban nagyok sok mentális trauma információt kellett lefolyatni a kislány saját egyéni mátrix rendszeréből, aminek

ott ahol vagytok a saját zárt mátrix közegetekben sajnos nem nagyon van tere, helye, ahova lefolyjon,

így az összes hozzátapadt stressz érzelem tartalommal együtt nyom, présel, szorít, és aktívan jelen van bennetek, és hat rátok egészen a fizikai szív szorításig összenyomva titeket. 

/ezért készítettem nektek egy olyan hanganyagot, ahol te amgad otthon tudod saját magadat, és a saját teredet kitágítani/

 

Tehát az első lépés az volt, hogy az anyai téradó és áteresztő, beringató, elfogadó, semlegességbe transzformáló energiában megtartva segítettem lefolyatni a kötelezően rányomott mentális információk rögzítését, magát a rögzített, memorizált információkat és a hozzá tartozó érzelmeket. 

 

Majd amikor már volt elég helye, tere saját magában, akkor tudtam neki megértés információt adniarról, hogy egyáltalán mi történt vele, hogyan hatott rá az eddigi iskolai, kötelező memorizálás mentális információ rögzítésének stressze,

az hol és hogyan rögzült benne,

milyen fizikai, testi tüneteket okozva számára,

egyrészt a gyomor tájékon(hármas csakra),  mint mentális szellemi táplálék torkon lenyomása, amit képtelen megemészteni,

így okozhat nekik gyomortáji panaszokat,

sőt torok beszűkülést, hang visszafojtást,

okozhat nagyon erős ellentartás nyomást hasi tájékon,

ami hasi görcsökben, fájdalmakban nyilvánulhat meg,

és a fej körüli mentális rögzítési pontokon pedig okozhat fejgörcsöt,

az idegrendszer ellenálló túlterhelése folytán,

ami egészen migrénes rohamokig is fokozódhat,

okozhat krónikus álmosságot, fáradtságot,

a szemek nyomását,

sőt külső fizikai felületi tünetekként pattanások, aknék jelenhetnek meg.

/Ezt hiszik pubertás kori pattanásosságnak általában. Miközben gyönyörűen látszik főleg a homlokon, és a halánték környéki pattanásokból, hogyan kötődik fel a mentális információkra a fejen keresztül, a bőrfelületen a rögzítési pontok meg fognak jelenni. /

 

Ezen megértés után nyílt benne akkora tér, hogy már megtudtam neki mutatni,

 

hogyan tudja ő saját magát saját magán belül tovább segíteni ebben, és hova kötődjön át,

hova nyílik ki

első körben a fizikaiig benyomott, beszűkített, szívprésből első körben a szívközpontjába,

ami a hét csakrás rendszerének a 4. csakrája, a szívcsakra, mint energia felvevő központ,

 

majd azt tovább tágítva,

ott is sok érzelmet, és sok információt tovább folyatva lefelé,

hogyan transzformálja át, hogyan húzza fel a saját lenyomott, lefojtott energiáit, amit az oktatásnak való ellentartás, a külső, torkon kötelezően lenyomott információknak ellentartás miatt képezett,

majd ezt a lefojtott, lenyomott, ellentartó energiát hogyan húzzuk fel,

hogyan transzformáljuk át a semleges szívközponton keresztül egészen a csecsemőmirigyig, a kritálycsakráig, a saját forrásgenerátorotkig.

 

Amiről szintén kapott megértést, hogy

ez volt az eredeti saját forrásgenerátora, a saját energia központja pici baba korában,

amíg az be nem zárult, be nem fagyott, szilánkosra nem tört a sok nyomás, prés alatt, amik kívülről érték gyermek korban a szülők, majd később társadalmi elvárás rendszerek, ítéleteket, bírálatok által. 

 

Tehát amikor az ellentartás energiáit a megértés folytán képes volt felengedni,

akkor bizony

saját magának, a saját két kezével, saját magán dolgozva maga kötötte át magának,

vezette át magának az energiáit egészen a csecsemőmirigyéig,

amitől annak újra beindult a működése, áramlása, hiszen végre újra energiához jutott az alacsonyabb rendszereiből

felszabadítva és átkötve.

Ez bizony nem kívülről kapott, másoktól kapott energia, hanem a

saját eddigi máshol lefojtva tartott, másba befektetett energiáinak a felszabadításából képződött, magán belül.

Mindenféle külső erőforrás, segéd energia felvétele, átvétele, használása nélkül. 

 

És ezt mind a 14 éves kislány magának csinálta, és vele együtt csinálta a kishúga és anyukájuk is, mindenki a sajátját egyedien, és mégis együtt, velem vezetetten. 

 

Megélték, megérezték, megértették, és már tudják innentől, hogy hogyan működik a saját rendszerük, a saját energiaforrás rendszerük, és ők maguk tudják saját magukat rendben tartani a továbbiakban. 

Köszönet a kérdezőnek, akinek elindítva leírásra kerülhetett egyszerűen, tömören, hogy mennyire könnyű és egyszerű a saját rendszereteket rendben tartani, és visszatanítani saját magatokat a belső forrásgenerátorotokra, a kristálycsakrátokra, a magasabb rendű szívcsakra energia felvevő rendszeretekre, és hogyan vagytok képesek ezt megtartani. 

 

Azt is megtanulták a gyermekek, és megértették,

hogy mi a különbség a kívülről memorizált információk, tudások,

és a kristály csakrán keresztül elérhető minden tudás között. 

Hogy innentől nem kell nekik semmit memorizálni, ami újabb mentális stresszt szülne bennük,

és újabb mentális tornyot képezne köréjük,

ahova felakasztják magukat, hogy rögzítsék az információt,

és ehhez újabb ellentartás energiát emésztenének fel a 3.-as csakrájukon keresztül,

hogy ezt a rögzítettséget fenn is tartsák. 

Elég ha befigyelnek a kristály csakrájukba(csecsemő mirigy),

és azon keresztül elérhetik a harmadik dimenziós mentális mátrix minden információját, amire éppen szükségük van, és azt szépen le is írhatja onnan, el is mondhatja onnan, felmondhatja onnan. 

Sőt, ráadásul így nem csak annyit tud meg róla, mint amennyit ő maga kötelezően bememorizálhatna az adott tankönyvi kötelező, elvárt szinten, és amennyit ebből képes megjegyezni, hanem

MINDENKI által oda felrögzített összes információ sűrített eszenciáját veheti ki onnan, amiben sokkal több van így jelen, mint amennyit tőle kérnek számon, vagy amit ő olvas el, és azon keresztül próbál megjegyezni.

 Annyi hátránya van ennek a fajta információs tudás elérés módnak látszatra, hogy nem marad meg benne, tehát akkor tudja, amikor arra az információra szüksége van.

Ahogy már átkerül a figyelem másra, el is felejti.

Csak az az információ fog benne megmaradni, már nem mentális rögzültségben,

hanem sokkal mélyebb belső tudásként,

amire valósan szüksége van,

amit készség szintjén használni szándékozik,

ami számára fontos a saját működése szempontjából. 

Ez egyben az előnye is, hiszen valójában

bármikor visszacsatlakozhat oda, abba a tudati térbe, amikor szüksége van rá bármikor tudhatja újra,

viszont így nincs rajta teher,

nincsnek felkötött akasztófái a mentális hálóra, amit magán keresztül tartania kell,

ami az összes élő energiáját felemésztené,

és így nem maradna energiája, és tere, és lehetősége arra,

hogy újabb és újabb információkat ismerjen meg a mátrixban,

vagy azon túlról akár, a kettőt egyesítve, vegyítve, és akár így újakat beszülve.

 

Ezt a kritály csakrán keresztüli információ felvételi módot ismerhetitek úgy, láthatjátok élően a pici gyermekeiteknél, hogy például a technikai eszközök használatát sokkal könnyebben, percek alatt, tudják működtetni, pedig soha senki élően nem mutatta meg nekik, nem tanította be nekik senki.

Sőt a szüleiknél, akiknek hatalmas mentális rögzített mátrixa van, sokkal jobban tudják még a legújabb technikai vívmányokat is használni, és ugyan így bármilyen más jellegű információt is percek alatt elérnek, és tudnak gyakorlatiasan maguk számára hasznosítani, anélkül, hogy bárki tanította volna nekik.

Ezt egészen addig tudják, míg be nem kerülnek az oktatási gépezetbe, és el nem idnul a memorizáltatás. Mert ezzel szűkül a rendszerük felvevő képessége, majd meghal, befagy teljesen, és onnantól már ők is csak a mentális, külső információk alapján rögzített tudást ismerik. 

Erre ma már az otthon oktatásban felnövő gyerekek alapján nagyon nagy számú ÉLŐ, gyakjolrati tapasztalat van, hiszen csak itthon magyarországon több mint 8000 gyermek élvezheti már ezt a fajta szabadságot.

 

Remélem érthető mi a különbség a kívülről memorizált mentális információ, és a belülről minden tudás elérése között, amiről ráadásul sokat olvashattatok mind. 

Így történik a gyakorlatban.

tehát még egyszer:

Ami még a csavar ebben, hogy

MINDEN GYERMEK amíg szilánkosra nem törik a kristálycsakrája, a csecsemőmirigye, addig így működik magától természetes módon,  tehát valójában semmit nem kéne nekik tanítani, mert eleve sokkal több mindent elérnek minden pillanatban mint a szüleik, és leginkább mint a tanáraik,

akik csak azt az egyetlen információt ismerik, amire kondicionálva lett, hogy azt betolja, rögzíttesse, és visszamondassa a gyermekekkel. 

Valójában a gyermekek így sokkal tágabb információkkal bírnak, magyarul sokkal okosabbak minden tanáruknál gyárilag, és éppen ez a feszültség, a kettő tudati szint közötti feszültség miatt érzik azt a tanárok, hogy nekik erővel kell átnyomni, préselni a gyermeknek az információt, ezért van szüksége büntetésre, megfélemlítésre, és mindenféle erőszakos hatalmi eszközrendszerre, hogy maga alá gyűrje a gyermekeket, hiszen sokkal tágabbak, sokkal hatalmasabbak akkor még a tanáraiknál,

akik már szinte teljesen bevannak szűkülve, picurkára benyomorodva az egész oktatás mátrix legaljára, teljesen energiahiányosakká válva,

hiszen az egészet nekik kell tartani, és működtetni, és újabb és újabb energiával ellátni az egész oktatás mátrixot,

és az egész azt fenntartó struktúrát, hivatali szerkezetet, és abban élőket, abban megélőket, létezőket, egészen a kormányzati szintig.

Ez egy hatalmas, gigantikus mentális, és emberek által tartott, fenntartott struktúra, gépezet, amihez bizony az energetikai üzemanyagot a fenntartásához, és működtetéséhez a legaljáról mindig az újabb és újabb gyermekanyag betörésén keresztül tudják biztosítani. 

Eddig a gyermekeinknek, és mindenkinek aki a gépezeten, az oktatási hiearchián belül bárhol is bekötve volt, csak ez az egyetlen lehetséges működési módja és túlélési módja volt, ezt ismerhette.

Most hogy a gyermekek megismerhetik ezt a saját technikájukat, hogyan nem adják oda az energiájukat, hogyan vannak úgy bent a rendszerben, hogy memorizálás, vagyis újabb mentális rétegetek és megerősítések nélkül is elérjék az összes információt és onnan mondják vissza a tanáraiknak, ezzel nem nő tovább az energiahiányos rendszer gólem.

Sőt olyan dolgozatok, olyan tesztek születhetnek, amiben sokkal több információ van, mint amit a tanároknak előírnak, mint megoldási módokat, mint javítási sablont.

Ezeken a dolgozatokon,. információkon keresztül, mivel ezek valós energiával telítettek, visszafelé csatolva a tanárok is többlet energiához jutnak, és tágulhat a saját specializálódott, beszűkült rendszerük.

Így bennük is többlet energiák képződnek, felszabadulhatnak az erőszakos nyomó préselés technikái alól, szabadabbakká, és kreatívabbakká válhatnak.

Így maguk a gyermekektől tanulva, és a gyermekektől valós, élő szellemi energiákhoz jutva, maguk is felszabadulhatnak ebből fajta túlélési működésük alól.

Itt már a gyermekek tanítják és segítik saját magukon keresztül a tanáraikat, akik bizony alattuk vannak minden szempontból.

 

Erre konrét példát mondok szintén a 14 éves kislányon keresztül. 

Amikor mentálisan bememorizált információt kényszerül visszamondani, abban nincs energia, sőt hatalmas energia hiány van jelen, hiszen az energiát felemészti az, hogy megpróbálja bememorizálni a külső információt. Ez a kislány még kettősen működik, és ír.

Regényeket, novellákat, történeteket ír. 

Ezek a történetek bizony nem fejben kitalált történetek, hanem ezek még az ő élő rendszeréből származó információk, amik benne megjelennek, és ezeket írja le.

Mikor megnéztem a könyvének a kéziratát, hatalmas energiacsomagot érzékeltem, valójában az egész történetet egyben megkaptam, belém került, még azok a részei is, amiket ki sem bontott, le sem írt még, csak benne van jelen.

A szívem hevesen dobogott tőle, sőt, most hogy egy pillanatra belefigyeltem újra, vagyis ráraktam a figyelmemet, hogy le tudjam ezt nektek írni, ismét érzem az egész csomagot, és forróság öntött el, és lángol mindenem, és sokkal gyorsabban írok, mintha már maga a teljes energia csomag írna rajtam keresztűl élően, lüktetően, pulzálóan, engem is energiával feltöltve, telítve.

Már zsibbad a fejem, az ujjaim, és ég mindenem.

Tehát ez egy nagyon erős, élő, minimum kristály tudatszinten jelen levő, de lehet, hogy még annál is sokkal magasabb energiával ellátott információ, -közben már a füleim is csengnek tőle-, és még hevesebben dobog a szívem, alig bírom el még magam is. 

Ez az információs csomag – és még sok hasonló lenyomott energiája -

nyomta kívülről a kislány mellkasát, egészen a fizikai szívig benyomva, beszűkítve őt,

mivel be volt zárva a saját maga energiacsomagjára. 

Ezért nem is tudott, csak részeket írni belőle, mindig csak annyit leírva,

amennyit éppen át tudott engedni magán, hiszen a kis testét, lelkét, tudatát,

és az egész rendszerét leterhelte az iskolai információs nyomás, prés. 

Ez a kettősség, a két energetikai csomag egymásnak feszülése passzírozta az ő szívét, ami már fizikai fájdalomként jelent meg.

És ez csak egy gyermek hatalmas energiája, és energetikai csomagja.

Képzeljétek el a sok kis csodás gyermekünket, mekkora energiákkal, és mennyi információval jönnek, ami nem kap teret, lehetőséget, nincs hova bekerülnie, nem tudják magukból kinyitni, hogy élően megtapasztalhassák azt, amiért jöttek, amivel beszülettek. 

Ráadásul ez a kislány eredetben egy

Raffael-Shakti kozmikus eredet minőség. vagyis egy hatalmas gyógyító minőség.

Minden amit magából adhat nektek, akár írás, vagy bármi más formában, azzal mindenkit gyógyít. ezt a kis társnői úgy élik meg , akik olvassák az írását, a történetét, hogy behúzza őket, belemerülnek, belekerülnek, és fürdenek élően a történetében.

Imádják, várják, mert őket is tágítja, őket is gyógyítja, nekik is sokat ad, egész egyszerűen jól érzik tőle magukat.

Egy élő tantó minőség, aki az írásain, a történetein keresztül tanít, és gyógyít, és ráadásul a történeten keresztül még emlékeztet is magunkra. 

 

Az elmúlt hetekben nem a 14 éves kislány volt az első, aki megmutatta a kéziratát nekem. 

Kedves társnőnk Lilla Bánó is elhozta nekem, azt amit pár évvel ezelőtt írt meg, a saját maga történetére emlékezve.

Tehát ismét egy élő, megélt információt csomagot kaptam.

Amikor átadta, még csak fogtam a kezemben a kéziratot, és már attól heves szívdobogásom lett, és valami mérhetetlen mély szeretet energiát, és meghatottságot éreztem. E

gyben megkaptam az egész csomagját a történetének, ami által felismertem a lányt, láttam magamban milyen csodás létező, és emlékezni kezdtem rá, éreztem, hogy tudom ki vagy, és de jó érzés újra találkozni veled.

Valami hatalmas szeretet nyílt ki a szívünkben, és csak öleltük egymást.

Mindketten sírni kezdtünk a nagyon erős szeretet energiától, és Lilla mondta, hogy milyen régen nem érezte, érezhette már senkivel ezt fajta szeretet élményt. 

Ezt a kéziratot odaadtam a kislánynak, hogy olvasson bele, és bizony percek alatt berántotta, és falni kezdte a történetet. 

Éreztem a szívemben, ahogy a két lány ez által összekapcsolódik, és egybe kerül a kettőjük megélése, és összeadódik, és bizony annak ellenére, hogy még nem találkoztak, innentől kezdve egy láthatatlan energetikai téren keresztül egyben vannak. 

 

Itt most tényleg megállok.. és kíváncsian várom majd az érintettek reakcióit, tapasztalatát, hogyan érzékelik, és élik meg ezt az összekapcsolódást.

 

Judit Shana Pásztor